IT-support til gadbjergskole.dk

Da gadbjergskole.dk for nylig skulle vælge ny it-support, opstillede vi en række krav til vores nye it-konsulent, som skulle være opfyldt. De vigtigste af de krav, som leverandøren skulle opfylde var:

• Kørende teknikere
  • Fjernsupport
  • Kendskab til exchange server
  • Kendskab til virtualisering (VMWare og Microsoft Hyper-V)
  • Professionel antivirus løsning med central administration
  • Backup løsninger af høj kvalitet

Efter den første grove frasortering af de mulige samarbejdspartnere viste det sig, at der faktisk ikke var mange tilbage, som kunne opfylde alle vores ønsker. Men vi stod tilbage med tre potentielle emner, som vi følte kunne være mulige kandidater til et godt og langvarigt samarbejde.

Så vi indledte en proces med mere indgående samtaler med de tre kandidater. Og til slut var der ikke noget at være i tvivl om. Vores samtaler viste med al tydelighed, hvem der skulle være vore fremtidige leverandør på it-området. Det blev et firma, som spænder bredt fagligt og samtidig et firma, hvor tonen er ligetil og uformel og hvor kemien klinger godt med vores egen.

En ting, som man ikke så let kan opstille i en kravliste er nemlig kemi. Og det var nok også lige netop det punkt, som blev udslagsgivende i den sidste ende. Vi endte nemlig med at vælge den leverandør, som vi følte, at vi var bedst på talefod med. En leverandør, som fra første færd forstod hvad vi talte om og hvilke krav og behov vi havde. Og en leverandør, som vi til fulde havde tillid til, også kunne opfylde alle disse ønsker.

Vores valg faldt på firmaet Systemservice. Og selv om de ligger langt væk fra os, regner vi det slet ikke for noget problem. De leverer nemlig en solid fjernsupport, som vil kunne løse langt de fleste arbejdsopgaver, som vi har i vores daglige arbejde med it.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.5/6 (2 votes cast)
IT-support til gadbjergskole.dk, 5.5 out of 6 based on 2 ratings
Disclaimer